31 Ocak 2012 Salı

Hala kızımın kızlığını bozdum

Hala kızımın kızlığını bozdum merhaba ben oğuz 20 yaşındayım halamın kızı var kuzenimlerde oturuyoruz halamlar alt katta biz üst katta ben kuzenimi hep sikmek için uğraşırdım balık etliydi ele avuca alınıyodu memeleri filan çok hoşuma gdyordu ve o akşam tc izlerken beni mutfağa götürdü bana kuzen telefonundaki videoları ana izletsene dedi ve bende sikmek istediğim için tam vakti dedim açtım berbaer izlerken yakınlaştım ve buzdolabına yapıştırdım bunu öpmeye başladım bi yandan amını parmaklıyordumoda hevesliydi bana dedi zor olmuyomu dye dedim yok çok zevkli oluyor dedim biraz daha öpüştükten sonra iyicene azmıştım ben onun yatağına geçtik ve yavaşca soymaya başladım amını yalıyodum çok temiz amı vardı ve beni iyice azdırmıştı ben hemen yalamaya başladım emiyordum zevk alıyordu çok ve kendinden geçmişti saçımdan tutup kendine çekti ve öpüştük elim amındaydı ileri geri yapıyordum elimle iyicene azdırıyordum ve yatağa iyicene yatırdım sikimi amına sürtüyordum yavaşcana canı acımasın dyordum ve yavaş yavaş soktum acıyormu deedim biraz dedi bakire olduğunu biliyordum ve sokmadan banyoya götürdüm banyoda bunu yatrdım yavaş yavaş aynı pozisyonda benm 19 cmliği amına sokmaya başladım bi yandanda öpüşüyorduk ucu girdi ve sıcacıktı hazır ol dedim ve soktum bağırdı yetr çıkar dedi beni ittiriyordu ben olmaz dur dedim ve ileri geri gitmeye başladım daha hızlı demeye başlamıştı ama artık kızlığı bozulmuştu heryer kan olmuştu ben hızlandım ve tam boşalıcakken göbek deliğine boşaldım banyoyu temizledik ve odasına geçtik yatakta biraz daha sikiştik sonra göten sikmek için arkasını döndürdüm damalttım götten olmaz dedi dedm dön sikmicem öpücem yalıcam dedim döner dönmez biraz öptüm yaladım o anlamadan krem sürdüm arkasına geçtim amına sürttürdüm inliyordu haiften göt yankalrını ayırdım ve birden soktum birden kafasını kaldırdı ve kafayı yatağa koydu çok acımıştı ağzını kapatmıştım ben ve göttende git gel yaptım içine boşaldım biraz daha sikiştikten sonra giyindik ve biz eve geldik bunu sık sık yapıyoruz her istediğimdde altımda oluyor adult izle hd adult

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder