31 Ocak 2012 Salı

Bana ve arkadaşlarıma tecavüz ettiler

Bana ve arkadaşlarıma tecavüz ettiler merhaba. ben ankarada yaşıyan, bir kızım. keman dersi alıyorum. birgün 4 arkadasımla beraber keman kursuna gidiyorduk. peşimizde bir adam vardı. biz farkettiğimizde koşmaya kaçtık. farketmeden ara sokaklara girdik. ama adam bizi yakalamıştı. burnumuza bi bez dayadı ve bizi kaçırdı. uyandığımızda hepmiz cıplak ve bi yere bağlıydık. ben ve aslı yatağa, zeynep duvara, pelin ise garip bir sandalyeye bağlıydı. ağzımız bantlıydı. bir süre snra 3 adam içeri girdi. 2 adam bizim icin diğer adama bir miktar para verdi. satmıştı bizi yani. sonra parayı ala adam cıktı odadan. bi adam pelinin, diğer adam da zeynebin yanına gitti.aslıyla biz birbirimize bakıyorduk. fakat benim göğüslerim hepsinden büyüktü. ben ve zeynep .. ye giderken diğerleri .. ya gidiyordu. zeynep in amını parmaklıyorlardı. ağzı bantlı olduğu için bağıramadı. ama cok inliyordu. pelininde memelerinin uçlarına bişey takmışlardı. pelin ağlamaya basladı. sıra bize gelmişti. benim ilk amıma parmaklarını soktular. cok acımıstı. ama amım dardı. cok zevk almıştım. sonra bende ağlamaya başladım. adam memelerimi cılgınca yalamaya başladı. snra memelerimin uçlarını sıkıştırmaya başladılar. zevkten ölüyordum. diğer adam da aslının amını yalıyordu.o da zewk almışa benziyordu. sonra benim amımı yalamaya başlamışlardı. caresizce orada duruyordum. beni yalayan adam zeynebin yanına gitti. aslıyı yalayanda bana geldi. sikini cıkardı ve suratıma boşaldı. sonra sikini amımdan sokmaya çalıştı. ama sadece başı giriyordu. cok azmıştı beni siken adam. en son zorla soktu ve birden siki içime oturdu. 20-25 cm di galiba. cok acımıstı ve kanlar geliyordu. adam cıldında beni sikiyordu. bende boşaldım. sonra beni siken adam la zeynebi siken adam peline gitti. hem amından hemde götünden sokuyorlardı. belli ki zeynep birkaç kere daha boyle bir işe girmiş. cok rahat giriyordu zeynebinkine. sonra iki adam da benim yanıma geldi. vüzudumu yalıyorlardı. ben bu işi cok sewmiştim. mememi bir iple skıştırdılar ve bir tüple meme ucumu büyüttüler. memem morarmıştı. sonra cılgınce memelerimi emdiler. artık kurtulmak için zorlamıyordum kendimi. adamlar sonra sahte penislerle cok hızlı bir sekilde amıma sokup cıkarmışlardı. zevkten duramıyodum. sonra tekrar boşaldım. adamlar kimseye birsey soylemememiz için bizi döwdüler ve biyerlerimizi cimdirdiler. herkes ikna olmuştu. birkaç gün sonra okuldaki herkese para karşılığında siktirmeye başladım hendimi. çok zevkli bir iş. adım okulda kaşardı. iyikide tecavüze uğramışım icon smile bana ve arkadaslarıma tecavüz ettiler türk sex izle sex izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder